7/18/13

Roadtrip to Los Angeles

BEKLAGAR dårleg blogging i det siste! Det byrja bra medan eg var i USA, men så dabba det av. Vi har opplevd så mykje og eg har fått så mange inntrykk at det har vore litt vanskeleg å sortera dei til blogginnlegg. Men no er eg heime igjen og har fått lagt inn bilda, så her kjem fleire USA-innlegg.

Eg held fram der eg slapp, nemleg neste by etter San Francisco - Los Angeles. Vi leigde oss to Mustangar og køyrte ned til LA på to dagar langs Highway one, og det kan verkeleg anbefalast! Å køyra langs kysten på denne måten var berre heilt herleg, med vind i håret og så mykje fint å sjå på. Landskapet var nydeleg! På kvelden første dagen tok vi inn på eit hotell som heitte Best Western Shore Cliff Lodge på Pismo Beach, det var eit supert alternativ. Fine rom og perfekt beliggenheit ved sjøen.
Dagen etter kom vi fram til LA. Dessverre var dette ein av byane vi fekk minst ut av, fordi den er så enorm. Vi var i Universal Studios sin fornøyelsespark, men det var ikkje det heilt store for oss. Alt for mykje køtid i fht kor kjekke karusellane/opplevingane var. Vi var også i Hollywood, men også der blei eg skuffa. Det berømte skiltet låg alt for langt unna til at vi kunne sjå det frå gata, og stjernene i bakken var så mange at vi ikkje fann dei mest kjente namna. Bummer! Det einaste eg verkeleg likte med LA var å liggja på Santa Monica Beach, ved den store piren. Er du fan av Forrest Gump-filmen bør du eta på restauranten "Bubba Gump Shrimp Company" som ligg der, artig konsept!
Her kjem eit bildedryss frå roadtrip'en og LA:













Bree Van De Kamp sitt hus i Wisteria Lane

Susan sitt hus

Flykrasj-kulissar brukt i War of the Worlds med Tom Cruise







No comments:

Post a Comment