10/21/13

Prosjekt til mørke kveldar

No har eg endeleg fått utført ein ide eg har tenkt på lenge, nemleg å laga min eigen dekor på kubbelys. Eg synest dei blei svært så fine ;) Eg printa ut bilde av fjør frå nettet og klypte dei ut. Så la eg ei og ei papirfjør på kubbelyset, varma ei skei på undersida ved hjelp av eit tent lys, og knekte den runde oversida av skeia inntil papiret (ver litt forsiktig så du ikkje får sot på lyset eller papiret). Med litt kneking fekk eg papiret til å hengja på stearinen, men teknikken fungerer nok berre om papiret er tynt nok. Dette er jo ein fin gåveidé, kanskje som julegåver?
Tippar det blir fint med familiebilde til dømes :)
Har du prøvd denne teknikken før?




I dag fekk eg og Scrabble-brikkene eg bestilte frå Ebay i posten. Dei skal bli til kjøleskapsmagnetar, bilde og kort. Viser dei når dei er ferdig!


No comments:

Post a Comment