12/7/13

Julepynta hus

Det er stas å ta fram julepynten, synest eg. Noko har eg gledd meg til å sjå igjen, andre ting hadde eg gløymt at eg hadde. Det gjævaste må vera den gamle julepynten eg har arva frå besto, og noko har eg også fått av søskenbarnet mitt - ho fann den i det gamle huset ho kjøpte, og gav den til meg. Eg blei overlukkeleg! Slikt finn du ikkje i butikken lengre... 

I år ser adventsstaken slik ut; lysestake frå House Doctor fylt med gamal julepynt.
Nokon trudde det var snop, så fin er den.




Amaryllisen veks veldig fort, artig! Den er jo også ganske "julete".


Girlander av peparkakehjarte


Tova hjarte i vindauga


Den retro jule-uroen eg kjøpte på loppis er så skjønn:



Tre små peparkakehus eg skal gi vekk til nokon eg er glad i:
(pappkorgene er frå Green Gate)






Har du pynta til jul?


No comments:

Post a Comment