8/14/14

Coney Island

Noko av det eg likar best med New York
er at det er så ikonisk. Eg har sett det på film og tv
og reiser du til byen får du endeleg sjå det "in real life".
Coney Island er ein slik ikonisk plass. Det er ei halvøy
og ein ferieplass i den sørlege delen av Brooklyn og
Queens, med sandstrand, promenade, restaurantar og
tivoli. Vi var der siste dagen vår, og angra ikkje!
Eg hadde lest at det var svært turistifisert, overfylt
med folk, skitent og forsøpla. Derfor slo eg frå
 meg å liggja på stranda og bada der, men det
angrar eg på! Det var mykje betre enn forventa,
og eg vil anbefala deg som skal dit om sommaren
å ta med badetøy og vera der ein heil dag.
Fredagar er det fyrverkeri der klokka 21.30 om kvelden
i sesongen. Det skulle eg ønskja vi også hadde fått
med oss! Det er enkelt å koma seg til Coney Island,
du tar berre D, Q, N eller F-toget
til Stillwell Avenue.












No comments:

Post a Comment